Her bor jeg

Da har jeg vært borte i over en måned allerede. Ikke så mye spesielt som har skjedd den siste uka, med unntak av at det har blitt varmere, mye varmere. Tenkte det var på tide å vise hvor jeg bor så her er noen bilder av huset jeg bor i

Deler av ute område

Inngangsparti



  Kjøkkenet med gass platene. Veldig kjekt med gass plater her, da strømmen går flere ganger i uka.

Spisestua 

Stua 

Rommet mitt

Dusjen, som det som oftest er nokså kaldt vann i. Graden av kulde varierer etter hvor mye sol det har vært på dagen, ettersom vanndunkene  varmes opp av sola. Da vi hadde regn her i nesten en uke var vannet iskaldt. Er man veldig heldig kan man iblant oppleve at vannet plutselig blir varmt, da er det bare å nyte de to minuttene det varer.

Kommentarer

  1. Så fint og stort huset ser ut! Håper du trives, Annika!! ���� Camilla

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er stort og fint. Trives godt her :)

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Bryllup

Første uke